جهان تاریک من
جهان تاریک من

جهان تاریک من

استفاده از عایق پشم سنگ برای عایق ساختمون


حدود دو سه ماه پیش کارای ساخت ساختمون من تموم شد و قصد داشتم که ساختمون رو عایق کنم چون کارای اولم بود تجربه زیادی نداشتم و دوس داشتم که از یک فرد با تجربه کمک بگیرم و خوبی کار من این بود که یکی از همکارام تجربه بالایی تو زمینه عایق ساختمون داشت و وقتی ازش سوال کردم بهم گفت عایق پشم سنگ بهترین نوع عایق برای ساختمون هست حالا موضوع این بود که بهم گفت برای اینکه خودتم تجربت بره بالا برو خودت بهترین نوع عایق رو پیدا کن و منم چون این همکارم یه جورایی مث استادم بود به حرفش گوش دادم البته بهم گفت که بعد از انتخاب بهش بگم که تایید کنه و بعد خرید رو انجام بدم دوس داشتم یه سرچ تو نت بزنم و یه سری اطلاعات در مورد عایق پشم سنگ پیدا کنم خوب که تو گوگل گشتم یه سایت به نام ساختمون دات کام برای عایق پشم سنگ پیدا کردم که تونست خیلی بهم کمک کنه میدونید این سایت یه سایت آگهی بود که شما میتونستید به استفاده ازش هم اطلاعات خوبی بدست بیارید و هم خرید خوبی داشته باشید با یکی از آگهی های توی سایت تماس گرفتم و هم سر قیمت و هم سر نوع عایق پشم سنگ با هم صحبت کردیم و وقتی به همکارمم گفتم تایید کرد و گفت نوع خوبی هست نصب عایق پشم سنگ رو هم برام به راحتی بدون پرداخت هزینه انجام دادن والبته اینم بگم که قیمت عایق پشم سنگ هم بسیار مناسب بودو خلاصه سایت ساختمون دات کام از هر نظر تونست بهم کمک کنه شما هم میتونید به راحتی از این سایت استفاده کنید و خرید های ساختمونی خودتون رو انجام بدید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.